någon som vill ses?

Nu har jag kommit hem för ett tag sen från kusinerna, av oss fick hon presentkort på hm :) Men iallafall, har ingenting att göra för pt skulle också till sina kusiner, så ja. Ska kanske gå ut och springa ? om jag orkar, får se haha ! pusspuss

Ta fram mobilen 
och gå in på kontakter ! 

har du pussat nummer 2 ? 
"affe sötnos"
haha nej
vad har du för relation med nummer 20 ? 
"daniel s"
känner knappt honom, går i min paraellklass bara.
när ska du träffa nummer 30 
"emma"
vet inte ens vem det är  
är nummer 18 söt ? 
"conny"
nja, han är inte ful iaf!
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
"anna"
känner tjejen knappt
gillar du nummer 14 ? 
"anna db "
ja, eller hon är min kusin! :)
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? 
"albin"
nej, men jag har sett i centrum eller något tror jag.
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ? 
"domar"
i skolan när han är hemma från thailand
är du nära vän med nummer 23
"danne"
inte nära, men kompisar är vi väl :)
har du gått på bio med nummer 4 ?
"alex k"
nej
skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? 
"ennea"
som kompisar , ja. men känner henne knappt:)
vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
"Alexander l"
pratar aldrig med honom, om jag inte säger cp eller något  
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
"andreas e"
ja då :)
vad har du och nummer 24 för relation ?
"den håriga kuken"
min fru! <3
vad är det bästa med nummer 8 ?
"Andre"
snäll :)
brukar du och nummer 16 träffas ofta ?
"bojja"
har aldrig träffat henne
är nummer 10 din bästis ?
"andreas f"
nepp
har du kramat nummer 17 ?
"cissi"
ja
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
"Danne"
jadå
är du god vän med nummer 7 ?
"amanda"
nejnej
varför har du nummer 12s nummer ?
" anky spanky "
för hon går i min klass:) kännt henne sen dagis u know (A)
vill du slå ner nummer 15 ?
"axo"
nej
vem är nummer 1 & 6 ? 
1. adam l
2. alexander a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0