hej jag har tråk

Om förhållanden
Är du singel? -  nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja 
Kärlek eller sex? - kärlek
Har du varit kär i någon? - japp
Finns det någon för dig just nu? - ja

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - caroline
När fyller du år? - 12 sep
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - öronen & naveln
Vad har du på dig just nu? - jeans och tröja
Vilken årstid är bäst? -  ge mig sommar nu !
Vad tycker du mest om hos dig själv? - humooooorn :$
Vad är du bra på? - allt ! ;)
Vem älskar du mest på denna jorden? - kompisar & pojkvän!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med ngn, eller det beror på vem (a)

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän ? - hmm. finns olika för olika saker :)
Vem vet allt om dig? - hanna
Vem är roligast av dina vänner? - josefin har bästa humorn :$
Vem är snyggast av dina vänner? - alla ;)
Vem är mest partyprinsessa ? - jag, vem annars? (A)
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - elin eng är iallafall mest beng ! :)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - typ elin kanske ? 

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej, inte med min pappa
Vem är farligast i din familj? - jag ofc ;o

Vem ser roligast ut i din familj? - .
Vem är coolast? -  jag såklart
Har ni något husdjur? - två katter
Vem har du mest gemensamt med? - venne
Vem står för underhållningen? -jaaaaag
Vem sover du oftast med? - av min familj ? mig själv.
Roligaste kvällen med familjemedlem? utomlands kanske.

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - vart hos mina kusiner
Har du varit glad idag? - uttråkad ;)
Har du varit ledsen idag? - nepp
Har du gjort något bra idag? - träffat släkt
Vad ska du göra nu? - äta middag snart
Har du gjort något dåligt idag? - nejdå, det gör jag aldrig (a)
Vad har du ätit idag? - typ tårta :$
Har du duschat idag? - japp
Är du trött nu? - nej
Vad händer imorgon? - vara med josefin

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - hanna
Vem ringde dig senast? -  sexigaste killen i stan (anton)
Vem sms:a till dig senast? - oliver snygging <33
Vem sms:a du till senast? - oliver snygging <33


Övrigt
Är du hungrig just nu? - lite

Vad är klockan nu? - 17.34
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, msn

Familj.
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - halvtimme sen kanske
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  nåra veckor
Musik
Lyssnar du på musik just nu? - japp
I så fall, vilken låt för tillfället? - i made it
Vad gillar du för musik? - olika

Kärlek
Har du kysst någon idag? - om jag har ! ;)
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Ja
Har du ett förhållande? - ja
När går gränsen vid otrohet? - puss eller kyss
Är du romantisk? - om jag är :D
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - inte ngn kille tror jag, eller jo på dagis haha!
Har du nångång slagit någon? - vem har inte?
Har du lekt med någons känslor? - kan väl ha hänt :$
Länge höll ditt längsta förhållande? - nästan 4 månader 
Hur länge var ditt kortaste? - några veckor kanske.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror på
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - på dagmamma , ja 
Är du en bra pojk/flickvän? - jadå
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - somnade brevid oliver inatt, han också tror jag:$
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - säger jag inte här i bloggen.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - har inget syskon
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - om det va sjukt seriöst förhållande 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat :$

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ett måste är snäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0